235 spillere har allerede tilmeldt sig årets fodboldskole

25. februar 2017 kl. 11:47
Sidste frist for garanteret plads på fodboldskolen (for medlemmer af Lyngby Boldklub) er 1. marts. Efter denne dato stiger prisen samtidig med 200 kr.

235 spillere har allerede nu  tilmeldt sig årets Lyngby-fodboldskole i den første uge af sommerferien. Hvis du ikke er en af dem, så husk, at sidste frist for garanteret plads på fodboldskolen for medlemmer af Lyngby Boldklub er 1. marts. Efter denne dato stiger prisen samtidig med 200 kr.

Du kan finde alle praktiske oplysninger om indhold, tilmelding, pris mv. her på hjemmesiden.

Hvis du allerede har tilmeldt dig fodboldskolen, men glemt at bestille tøj eller madpakke, kan dette nås endnu ved at ringe direkte til Ticketmaster på 7015 6565

Tøjpakken i neongrøn og mørkeblå fra Adidas kan ses på Fodboldskolens facebook-side:https://www.facebook.com/lyngbysfodboldskole?fref=ts

Ses vi? Det håber vi :-)