Still going strong

Erik Stenkilde
23. april 2018 kl. 07:15
- første officielle kamp for spillere over 70 år er spillet

På en stille diset morgen, den 16. april 2018, spillede vi den første officielle kamp for Lyngby Boldklub for spillere over 70 år.

Spillerne på billedet er fra øverste venstre: Erik Stenkilde, Steffen Søborg, Poul Reinvaldt, Leif Rørbøl.

I nederste række fra venstre: Jan Lorentzen, Preben Mathiesen, Niels Madsen.

Fraværende var: Leif Knudsen, Søren Jensen, Peter Lee.

Arrangementet forløb godt. Banen (2A) var tegnet op og målene sat fint op efter reglerne.

Dommeren var på plads til tiden. Og vore nye trøjer, sponsoreret af Advodan Lyngby, og øvrige dress var også på plads.

Kampen forløb godt. Vi lavede 2 flotte gennnemspillede angreb, der sluttede med, at Leif Rørbøl scorede.

Så lavede vi 5 dumme fejl, så vi tabte med 2-5.

Efterfølgende havde vi en hyggelig frokost med modstanderne (Østerbro IF) i klubhuset.

Så alt i alt en god start for vores første 70+ kamp.

Men det bliver bedre!