Ny sportslig leder pr. 1. januar 2018

image Karsten Stiig Nielsen
18. november 2017 kl. 18:53

Den 1. januar 2018 starter Karsten Stiig Nielsen som ny sportslig leder i Lyngby Boldklub 1921.

Karsten er 32 år og kommer fra en stilling som ungdomslandsholds- og talentudviklingskoordinator i DBU, har A-licens samt netop erhvervet UEFA´s Certificate in Football Management. Han har været børne- og ungdomstræner i BSF og Hvidovre og brænder for at skabe de mest optimale rammer for både træner- og spillerudvikling.

Bestyrelsen og den daglige ledelse tror på, at vi i Karsten har fundet dén person, der kan og vil fortsætte den positive sportslige udvikling, som først Claus Frank-Nielsen og siden Steen Gleie har stået i spidsen for i Lyngby Boldklub 1921.