Ny kvindeseniortræner ansat

Steen Gleie
26. december 2017 kl. 11:48
Velkommen i klubben til Maria Dong-Kruse

Det er med stor fornøjelse at vi kan annoncere, at vi har ansat Maria Dong-Kruse som ny kvindeseniortræner fra den 1. januar 2018.

Maria har spillet fodbold i over 35 år både i Danmark og i Sverige. Hun har gennem de sidste 12 år været træner i bl.a. Roskilde, Vordingborg og B93-HIK-Skjold. Privat arbejder hun på et fritidshjem i indre by.

Hun har T-licens og glæder sig meget til at starte træningen med vores kvindesenior. Hun vil fra start sørge for, at træningen bliver planlagt på højt niveau og ligeledes blive en del af den hurtigt voksende pigeafdeling, hvor hun med sin erfaring fra pigefodboldverdenen vil være med til at give gode input til alle i Lyngby Boldklub.

Så alle interesserede i at spille kvindeseniorfodbold i Lyngby Boldklub kan møde op tirsdag 16. januar kl. 19:00 i klubhuset, hvor man vil kunne høre mere om forventninger til spillere, træning og kampe.