Mikko Pedersen er ny cheftræner for serie 2-holdet

30. juni 2018 kl. 21:03

Det er meget glædeligt, at vi kan præsentere Mikko Pedersen, som ny cheftræner for herre senior 1. holdet.

Mikko er en ægte ”Lyngby-træner”, da han de seneste 6 år har været assistenttræner for U19 Liga holdet i prof afdelingen. Mikko stoppede for nyligt i A/S, men vi er rigtig glade for, at Mikko har takket ja til at forsætte i moderklubbens regi - nu som cheftræner for klubbens bedste mandskab på herresiden.

Mikko har A-licens og kommer først og fremmest med en bred erfaring fra elitemiljøet i vores egen klub. Derudover har han trænererfaring fra klubber som Skjold (2. div), BSV (2. div) og Helsingør (U17 og DS).

Vi ser meget frem til at starte samarbejdet med Mikko. Og er overbeviste om, at han er den helt rigtige træner til at sikre videreudviklingen af hele seniorafdelingen og især serie 2 holdet, som i foråret sluttede sæsonen stærkt af og endte på en af pladserne lige under oprykning.

Mikko starter op med de første træninger i uge 30.

I løbet af den kommende tid, vil en assistenttræner til Mikko komme på plads.