Medlemsadgang til Europa-kampen torsdag den 3. august

25. juli 2017 kl. 10:48

På torsdag den 3. august er det tid for 3. runde af Lyngbys Europa-eventyr: hjemmekampen mod FC Krasnodar.

Som aktivt 1921-medlem har du mulighed for at komme ind og se kampen gratis. Du skal blot komme op på kontoret på 1. sal i klubhuset og vise dit medlemskort, så får du udleveret en billet til hjemmebaneafsnittet (fanzonen).

Du kan afhente din billet torsdag den 3. august mellem 9.00 og 16.00. Derudover vil det også være muligt at omveksle medlemskort til billet umiddelbart inden kampen i hjemmebanebilletsalget mellem kl. 18.45 og 19.15 på kampdagen.

Kickoff til kampen er kl. 19.45.