LYNGBYDAG 2019

Karsten Stiig Nielsen
08. marts 2019 kl. 07:11

Som et nyt koncept afvikler klubben en stor aktivitetsdag, hvor hele vores anlæg skal ”summe” af fodbold.
Vi kalder det LYNGBYDAGEN, og den afvikles i år søndag den 5. maj.

Der vil være stor aktivitet på alle banerne især om formiddagen, da vi har fået rykket mange af klubbens kampe til afvikling på hjemmebane denne dag. Kampene, stævner og aktiviteterne afvikles frem til, at der på stadion fra kl. 13:45 først vil være Nordic Bet Liga-kamp og derefter serie 2 kamp mellem to af kommunens herresenior moderklubhold - Lyngby BK 1921 og Taarbæk IF. Ud over aktiviteterne vil der være rig mulighed for at købe forplejning hele dagen ude på anlægget og naturligvis også på Stadion.

Program for dagen: (der vil løbende komme yderligere info om de enkelte aktiviteter)

Kampe, stævner, konkurrencer og forskellige aktiviteter (på anlægget)

Nordic Bet Liga kamp Lyngby BK – HB Køge (på Stadion)

Serie 2 kamp Lyngby BK 1921 – Taarbæk IF (på Stadion)

Vi glæder os til den første Lyngbydag og håber, at rigtig mange mennesker vil komme forbi og være med til at skabe en god stemning og ramme om dagen. Og naturligvis også komme på stadion og bakke op om vores hold i kampene på Stadion.

På vegne af Klublivsudvalget