Køb dit fyrværkeri på Lyngby Stadion og få 20% rabat

26. december 2017 kl. 10:30
- vi har åbent 27. - 31. december fra kl. 10-20 (sø 16) - og der er gratis chips og slikposer til børnene

Vi har atter indgået et samarbejde med Frøen Fyrværkerisalg/Krudtteltet, som støtter Lyngby Boldklubs og Lyngby Håndboldklubs børne- og ungdomsafdelinger med en del af overskuddet.

Så jo mere du fyrer den af, jo mere donerer de videre.

Sædvanen tro kan du finde fyrværkeriteltet i området foran Lyngbyhallen fra 27-31/12, alle dage 10-20, dog 10-16 d. 31.12.

Igen i år har vi et knaldgodt tilbud til alle LB-medlemmer: hvis du siger “Lyngby Boldklub”, når du skal betale, får du 20% rabat på ALT: fyrværkeri, bordpynt, bordbomber, hatte, masker og børnepakker i dagene fra 27-29/12.

Husk også, at det gælder din familie, venner og kolleger. Der udleveres gratis sikkerhedsbriller til alle kunder, og der vil være gratis Kims chips og Toms slikposer til børnene.

Klik og se kataloget og det store udvalg her