Jyske Bank Lyngby udvider deres samarbejde med børneafdelingen

16. november 2018 kl. 06:44

Jyske Bank Lyngby har sagt ja til også at være årgangssponsor for den nye årgang 2014 Drenge.
Dermed er Jyske Bank sponsor for årgangene 2014, 2013, 2012, 2011 og 2010 Drenge.

Afdelingsdirektør i Jyske Bank, Michael Frederiksen, udtaler: ”Vi er glade for at kunne medvirke til, at de yngste spillere får en god fodboldstart i Lyngby Boldklub, hvor der er fokus på leg og spil i trygge omgivelser med både klubtrænere og forældre, der er med i træningen. Vi glæder os hvert år til at møde alle spillerne og forældrene til Jyske Bank Samarbejdsstævne, som netop er blevet afholdt på Lyngby Stadion"