Indkaldelse til den årlige generalforsamling i Forældreforeningen

04. januar 2018 kl. 22:41
- mød op den 25. januar kl. 19.00 - 20.15 i klubhuset, cafeen 2. sal - klik og se dagsordenen

Kære forældre til spillere under 16 år

For at sikre, at vore børne- og ungdomsmedlemmer har indflydelse på klubbens aktiviteter findes Lyngby Boldklubs Forældreforening, hvor alle forældre til LB-spillere under 16 år automatisk er medlemmer. Der er kun ét medlemskab pr. barn, og medlemskabet er gratis.

Forældreforeningen afholder generalforsamling 1 gang årligt, og det sker i år torsdag d. 25. januar kl. 19.00-20.15 på adressen Lundtoftevej 61, 2800 Kgs. Lyngby i Caféen på 2. sal i klubhuset.

Vi håber, at mange forældre vil møde op, så vi kan få skabt endnu bedre rammer for vores børne- og ungdomsfodbold. Tilmelding til generalforsamlingen sker via mail på adressen: lb1921general@gmail.com (skriv jeres navn og jeres barns/børns årgang)

Vi har følgende dagsorden for mødet:

2. Valg af referent
  3. Formandens beretning om det forløbne år v/formanden
  4. Forelæggelse af revideret regnskab til godkendelse v/ kassereren
  5. Forslag til behandling
  • Hvor kan forældreforeningen byde (mere) ind end vi gør i dag. Måske i dialogen med nye forældre i klubben?
  • Renovering af ”barvognen” og ansøgninger til fonde (kaffemaskiner + materialer til renovering af ”barvognen”).
  1. Valg af Kassere
  2. Valg af bestyrelsesmedlemmer
  3. Eventuelt

Yderligere forslag, som ønskes behandlet på mødet, skal være bestyrelsen att. (lb1921general@gmail.com) i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen afholdes.

Husk, at tilmelding til generalforsamlingen sker via mail på adressen: lb1921general@gmail.com

Du kan læse foreningens vedtægter her