Højest mulige indrangering til U13-U19 drengene

Karsten Stiig Alnor
27. juni 2020 kl. 13:22

Vi vil tillade os at prale lidt!

Onsdag den 24. juni kom DBU Sjælland / Københavns indrangering for fællesrækkerne i drenge ungdom U13 til U19. Og på ALLE årgange, er vi med i den bedste fællesrække. Det betyder, at vi efter sommer har alle ungdomshold med på absolut højeste lokalunionsniveau. Faktisk er det slet ikke muligt for moderklubben, at opnå en højere indrangering.

Dermed ser det således ud i efteråret 2020:

U13: Liga 2

U14: Liga 2

U15: Liga 2

U16: Øst 1

U17 Øst 1

U19: Øst 1

At vi kan opnå den højeste indrangering over så mange årgange, det er helt unikt, og det er vi meget stolte over. Det fortæller os, at samtidig med, at vi har et stærkt akademi, så udvikler vi også til højeste niveau lige under.

Det er naturligvis vigtigt for os at nævne, at når vi stiller stærkt op i de bedste fællesrækker, så er det fortsat højt prioritet for os, at der også er et tilbud for alle niveauer under fællesrækkerne.  Vi er og vil altid være en klub, som har et godt (men ikke altid ens) tilbud for alle spillere.

Med denne gode nyhed, så ønskes alle en rigtig GOD SOMMER

Karsten Stiig Alnor

Sportslig leder, Lyngby BK 1921