Glædelig jul - alle årgange er nu gået på juleferie

image Juleafslutning for U-pigerne
Karsten Stiig Nielsen
19. december 2018 kl. 19:12

2018 er ved at være ovre - og alle klubbens årgange er nu gået på velfortjent julepause.

Sidste træningsuge var i uge 50. Som afslutning på året er der blevet afviklet en række afsluttende julearrangementer.

Det er nu vigtigt for alle at få koblet en smule af fra fodbolden og tænke på julen, familien og det kommende nytår.
Men derfor kan vi stadig glæde os til 2019, som forhåbentlig bliver et mindst lige så godt fodboldår, som i 2018.

De første årgange starter op med at træne igen i uge 2.

Lyngby Boldklub 1921 vil gerne benytte lejligheden til at takke alle klubbens medlemmer, frivillige, trænere og andre for alle oplevelserne i 2018. Vi ses i det nye år.

God jul og godt nytår

Stemningsbilleder fra julearrangementerne: