Er der pigehold i Lyngby Boldklub?

14. august 2017 kl. 07:22
Det er da lige det der er - læs mere her :-)

Med EM-kvindernes succes følger en naturlig fokus på pigefodbold.

Og ja, vi har en hel stribe pigehold i Lyngby Boldklub, der alle meget gerne tager imod boldglade piger/kvinder:

• U5-U7 piger (NYT!!!), der træner lørdag kl. 10-11,
  • U8-U10 Piger, U11-U12 Piger og U13-U15 Piger, der alle træner tirsdag og torsdag kl. 17-18.30 samt
  • Kvindesenior, som træner tirsdag og torsdag kl. 18.30-20.00,

og så vores helt nye koncept:

Fodboldfitness for Kvinder, hvor der er infomøde torsdag d 17.august kl. 16.45 på 2. sal i Klubhuset, klik og se mere her.

Ønsker du at høre mere om vores pigetilbud og evt. få din datter/søster/veninde til at komme og prøve at være med, så skriv til det relevante holds kontaktperson, som du finder ved at klikke lige her.